Legetæppe til Karla

13.22

Så blev jeg færdig med et legetæppe til lille SuperKarla.

Vi har en motorikgynge hængende i stuen, som er yderst praktisk når man har en overkærlig storebror på 2 1/2 der rigtig gerne vil kysse og kramme HELE tiden. Kærligheden kan godt blive lidt for voldsom for Karla, så gyngen er hendes lille frirum, hvor han ikke kan nå hende.

Problemet med gyngen er, at den målet 70x70 og derfor er for lille til at man kan putte et alm. legetæppe derned. Vi har indtil nu haft snor hængende mellem rebet der holder gyngen, men det fungerede ikke rigtig optimalt. Jeg har derfor selv lavet et tæppe der passer ned i gyngen og indtil videre er det vellidt hos den lille skrubbe.

Det er kun mit 3. forsøg på min nye symaskine, så jeg er egentlig godt tilfreds med resultatet, på trods af små fejl hist og her. Man skal jo lige lære det... :D

Selve patchworkdelen fik jeg inspiration til hos Christine på bloggen her. Resten er bare lavet efter egne ideer.









You Might Also Like

4 kommentarer

  1. Du er da et naturtalent, Tina... Det ser vildt flot ud! Og dejligt for Karla med sådan et frirum :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Betine! Synes faktisk også den blev ret god! Måske var det fornuftigt nok at investere i en god maskine, den gør i hvertfald arbejdet en del nemmere end den billige jeg havde lånt af en veninde.

      Slet
  2. Jeg er så imponeret! Wouw! Du er simpelthen bare så enormt kreativ! Du kan godt forvente at modtage opkald, beskeder osv. når jeg engang skal være mor - så skal jeg dælme have tips og tricks! SEJT sødeste Tina.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh Karen hvor er du sød!!!! Stort kram til dig!

      Slet

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz