Fødselsdag i børnehaven - Robotjuice

10.00


Oskar fylder 5 år (!!!) på søndag - hvilke er virkelig vildt, set med mine øjne. Tænk at der er gået 5 år allerede - crazy!

Han skal holde fødselsdag i børnehaven på mandag og hvert år forsøger vi at finde på noget nyt og sjovt at tage med til fejringen. Børnehaven kører en nul-sukker politik, hvilke godt kan gøre det liiiidt svært at finde på noget festligt. Derfor snyder vi... og kommer med sukker alligevel. Pisse dårlig stil - men man bliver altså kun 5 år en gang.

Vi har lavet en hel robothær til formålet og jeg har tilføjet tre små ulovlige karameller til hver. De er super nemme at lave og kan godt anbefales - Oskar synes i hvert fald at de er ret seje.

Der skal bruges:

Brikjuice
Lille pakke med rosiner
En indpakket karamel som hår ( vi brugte dumle)
To øjne (købt i panduro)
En piperenser (købt i panduro)
To Maoam som fødder
Dobbeltkløbende tape
Hurtigtørrende lim

Resten kan i vist regnes ud. Jeg brugte både lim og dobbeltklæbende tape - jeg forsøgte mig lidt frem.

Mon ikke de gør lykke?!



You Might Also Like

0 kommentarer

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz