Bye bye 10,9 kilo!

11.59

Vi holder fest! 

Karla og jeg, vi holder fest her til morgen! 

Vi drikker kaffe, juice og mor spiser sødmælksyoghurt med hjemmelavet mysli. Måske lyder det ikke som en meget festlig menu - men når man i 4-5 mrd. har levet af skyr, så smager sødmælksyoghurt himmelsk!


Jeg har tabt mig! Jeg har simpelthen smidt hvert eneste lille gram jeg igennem min graviditet har taget på. Jeg skrev indlægget her i april og jeg har siden tabt mig, hold nu fast, 10,9 kilo!!!!

Jeg er fuc*ing stolt! - Og jeg klapper mig selv på skulderen og siger godt gået!

Det bedste af det hele er, at det slet ikke har været svært. Mest af alt fordi jeg ikke har været fanatisk og har "snydt" når jeg havde behov for det. Det nåede aldrig at blive surt at være på slankekur, hvilket jeg nok ikke havde regnet med, da jeg begyndte!

Menuen har stået på Skyr med frisk frugt og mandler til morgenmad, kød og grønt til middag og det samme aftensmad som resten af familien, men med fokus på at skære ned på stivelse og få lidt mere af det grønne.

Jeg holdte tre ugers sommerferie, med is, kage, vin og god mad og det gav mig et pusterum og jeg fik energien til at smide de sidste kilo.

Jeg har ikke dyrket sport! Jeg hader at svede og når muligheden for at komme af sted bød sig, så gad jeg ærlig talt ikke lette mig fra sofaen. Jeg kan derfor ikke prale med at have omdannet fedt til muskler (selv om jeg burde få gode overarme af at slæbe rundt på Karla My).

Men jeg kan prale med noget andet...


Kender i de der skide irriterende bukser, som man har liggende bagerst i skabet, og som man helt sikkert ved man aldrig kommer i igen?! De der pre-to-børn-bukser, som hånende lå nederst i bunken af bukser, indtil jeg kylede dem helt om bag ved, så jeg ikke behøvede at kigge på dem, hver gang jeg åbnede skabet. Alligevel kunne jeg ikke helt få mig selv til at smide dem ud...

Jeg kan passe dem! De kan komme op over lår og mave og de kan lukkes, uden jeg behøver at trække maven ind! Jeg havde ikke set det komme...



Jeg er flyvende i dag, mest af alt fordi jeg satte mig noget for, og jeg gjorde det!

You Might Also Like

13 kommentarer

  1. Hold kæft det er flot Tina!!! Godt gået, og du kan helt sikkert være stolt :-) Stort tillykke med det, du er en inspiration for os andre :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Rikke! Hvor er du bare sød! Super dejligt at du kigger med:)

      Slet
  2. Wuhuuuu... Du er bare sej...
    Indsæt selv klappende hænder, thumbs up og alle de andre passende ikoner!!!

    :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaaak Betine! Jeg er faktisk også stolt!

      Slet
  3. FÅRK, hvor er du sej! Skide godt gået! Og nej, slankekure er simpelthen lige til at gå død på, hvis man skal være fanatisk og ikke vil tillade sig selv at synde i ny og næ.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for de søde ord! Og ja, det er simpelthen bare nødt til at være noget man kan leve med... livet er sgu for kort til at hver dag skal være kedelig!

      Slet
  4. Det er hammersej!

    High five fra Stina

    SvarSlet
  5. SUPER SEJT.
    Jeg har selv lige født for 15 dage siden, så projekt 'få min gamle krop igen' er hermed også startet for mig;)
    /Nuller

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det :) Tager hatten af hvis du allerede har energi til det! Held og lykke med det og med en lille ny <3

      Slet
  6. Virkelig skide godt gået! Jeg kan godt forstå at I holder fest. Det er sejt gjort, at du har smidt alle ekstra kilo, og endda kommet i "de gamle bukser"! Tillykke

    SvarSlet

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz