Femina Blogawards 2013

21.28

Femina hylder de bloggere der gør en forskel! Jeg synes det er et fantastisk initiativ, da ikke handler om hvor mange læsere du har, men hvilke indlæg der har sagt dig noget. Der findes 5 kategorier som du kan nominere blogindlæg i. Her er mine nomineringer:

Blogindlægget, der gjorde en forskel: Dette indlæg hos Lortemor ramte mig så hårdt! Det var/er jo mig!Og - så måtte jeg stemme to gange... for da jeg læste den her hos Lillefisensmor, så var det så rart at se at andre havde det lige som jeg.

Årets mest bevægende indlæg: Der er sikkert mange - men denne her hos kaffeogt læste jeg for få dage siden og den ramte mit moderhjerte.

Blogindlægget der skabte fællesskab: Igen må jeg ty til Lortemor - denne gang med hendes initiativ til amme-demonstration.

Det debatterende/tankevækkende blogindlæg: Igen var det Lortemors amme-indlæg.

Det mest inspirerende/kreative indlæg: Her blev det til en af Betines indlæg - jeg har lyst til at bo hjemme hos hende. Det er SÅ hyggeligt!!!

Hvis du har lyst til at stemme, så kan du gøre det her!



You Might Also Like

0 kommentarer

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz