POMPdeLUX A/W 2013

08.40

Jeg er helt tosset med de lækre sager fra POMPdeLUX! Jeg synes deres styles er super lækre og deres farver er lige i øjet!

Jeg er heldig, for jeg skal have besøg af en af deres konsulenter i september og jeg GLÆDER MIG! Jeg har nu luret deres katalog flere gange og har rigtig svært ved at vælge. Måske nupper jeg bare det hele! 

Karla My er på vej op i størrelse 80, som er den mindste størrelse PUMPdeLUX laver. Det er skønt, for så kan der endelig shoppes lidt af deres pigetøj (hvilke jeg har kigget misundelig efter de sidste tre år).

Her er bare et lille udpluk af de lækre sager jeg skal have fat i til børnenes vintergarderobe.












Hvis der skulle sidde en derude, der har lyst til at se produkterne live, og du tilfældigvis befinder dig i Odense den 15. september. Så sig til! Jeg har altid en ekstra stol!

You Might Also Like

1 kommentarer

  1. Jeg er bare så enig. Elsker PDL. Det er super lækker kvalitet. Dejligt blødt så børnene kan bevæge sig i det. Jeg har ligesom dig også en lille pige der er på vej i en str. 80. Så jeg har også været på handel.

    SvarSlet

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz