Nyt spisebord

22.08

Så er der igen sket lidt nyt i stuen, vi har fået nyt spisebord.

 
 
Vi har boet i huset i 2 1/2 år efterhånden og arvede ved flytningen et gammelt fint bord af mine bedsteforældre. Bordet er købt på auktion af min tipoldefar, hvilke gjorde det endnu sjovere at have det stående. Desværre var det en smule højere end standardhøjden på borde i dag, og da vi så oven i hatten har købt stole der er en smule lave, blev kombinationen irriterende for os alle.

Det var med et lille stik i hjertet at det gamle bord blev fjernet i dag og det nye kom ind. Mine bedsteforældre tager dog bordet tilbage, så det forsvinder ikke helt, heldigvis.

Meeeen... jeg er nu også godt tilfreds med det nye resultat.


You Might Also Like

6 kommentarer

  1. Det ser bare knald godt ud, Tina! :D

    SvarSlet
  2. Det er lige sådan et bord jeg leder efter - så fint! Hvor fra er det?

    SvarSlet
  3. Det er pænt - hvem har lavet bordet?

    SvarSlet
  4. Faldt lige over dit indlæg med dit nye bord. Vil du røbe hvor det er fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Teresa😊 Ja da, det er fra ILVA 👍🏻

      Slet

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz