Ægte marmeladeballade

16.41

Det var på tide at jeg rent faktisk fik lavet noget marmelade - både pga. bloggens navn, som jo egentlig bare er fis i en hornlygte, men også fordi jeg er på barsel. Når man er på barsel, så skal der jo syltes og bages. Bagningen er på plads, der er nu friskbagte boller tre gange om ugen. Men det med at sylte skulle også afprøves, så der kan sættes x med den del af barselslivet også.

Oskar, My og jeg var på brumbærrov ved en sø i formiddags. Mellem to regnbyger, nåede vi at plukke 600 gram friske og modne brombær, som er blevet til lækker lækker marmelade.

Marmeladen skulle selvfølgelig afprøves... på Oskars verdens-bedste-pandekager.





You Might Also Like

4 kommentarer

  1. Sådan Tina:). Et flueben mere!!
    Og pandekager, er da den eneste rigtige måde, at smage den på.
    Lige i Oskar's ånd.
    Rigtig god søndag.
    Anne Aud

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg smider om mig med overskud - det der hjemmelavet stads du fik lavet var jo så lækkert, så jeg måtte også med på vognen ;)

      Håber du har haft en god første uge som studine:)

      Slet
  2. Når du nu er blevet så god til at bage, tager du så boller med på torsdag ;)
    - ser lækkert ud og sikke en skøn barsel :)

    SvarSlet

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz