Alt og ingenting

15.56

Jeg er her endnu!!!!

Jeg har holdt ferie...og bloggen har holdt ferie. Det har været fantastisk! Jeg glæder mig til at vise jer billeder, men de ligger stadigvæk til redigering(hos manden), så det må vente lidt endnu.

Oskar er startet i børnehave (!!!!), hvilke er ret vildt, eftersom jeg fødte ham igår. Det går super godt og han er rigtig glad for det. Han har dog fået en lille pause i dag og er taget ud for at lege ved farmor og farfar (som har alt fars gamle legetøj). Vores morgen var derfor dejlig rolig og der blev derfor tid til at mor kunne få serveret lidt kaffe med det hele. 


Vores lille (store) Karla My bliver bare så stor. Vi kan slet ikke følge med. Hun blev slæbt med på shoppetur sammen med mig i dag, og pludselig sad hun bare. Jeg kan slet ikke følge med!

 

Vi mødtes med A nede ved åen og spise frokost i det grønne...og kage. Vi fejre nemlig at jeg endelig har nået mit mål og derfor har tabt ni kilo siden april. Det skulle fejres med lækkerier fra lagkagehuset.

 

Der er en hjemme ved os der bliver tre år lige om lidt. Igen, det er ikke til at forstå, for han blev født igår! Det krævede lidt gaver, som Karla My og jeg sammen har fundet. Der skal også pyntes fint op med A's fine "Tillykke" ranker, som frit kan downloades. Søstrene Grene og Ikea har i øjeblikket de skønneste sager til pyntning, så der var vi også lige forbi. Karla My fik en ny lækker efterårsjakke og mor her fik et par kasser, som eleven var kommet til at stille på udsalgsbordet med 75 % - heldige mig ;)




 


På hjemmefronten sker der jo altid noget. Et par smukke print fra Sofie Børsting er kommet i glas og ramme og vi (eller jeg) går og overvejer om vores stue skal prydes af en gammelt verdenskort fra et folkeskoleklasselokale. Manden er hooked og jeg er knap så sikker...





Næste projekt herhjemme er nyt liv til vores skammel og Karla My's værelse, som jeg ikke er kommet i gang med endnu. Legehuset mangler også stadigvæk en omgang udvendig, men er blevet lyst og hyggeligt indvendigt.




Og nååå ja... så skal jeg giftes. Der var nemlig en der spurgte...


You Might Also Like

6 kommentarer

  1. Lige til at blive glad af! <3

    Knus Stina

    SvarSlet
    Svar
    1. Bare vent til feriebillederne kommer ;)

      Slet
    2. Det vil jeg glæde mig til :) Og mht. verdenskortet, så har vi også et hængende herhjemme.... Kasper kom hjem med det en dag efter job - han fik det af pedellen på en af de skoler, hvor han skulle ordne alarmer. Vi bruger det som gardin i soveværelset :)

      Slet
    3. A synes også vi skal bruge det som gardin i det store vindue i stuen!!! Det passer faktisk perfekt!

      Slet
  2. T I L L Y K K E !!!!!!! Ih, hvor fint <3

    Og sikke mange fine ting du fik skrabet til dig :) jeg så jo godt nogle af tingene på IG og jeg må altså seriøst snart i IKEA og SG :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaaak for det Sofie :)

      Ja du må bestemt forbi SG og Ikea...men pas på, det er farligt! ;)

      Slet

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz