Nyt outfit

09.44

Jeg har købt nyt tøj! Det sker ikke så tit i øjeblikket, da vægten endnu ikke er helt nede hvor den skal være. Men min kære mor fylder 50 år i morgen og vi skal derfor til stor fest. Det betyder at jeg var tvunget til at købe lidt nyt, da intet af det jeg har, sidder som det skal.


                                           


Men men men - jeg var et smut i H&M og fandt denne fantastiske top. Den er drønlækker at have på, hvilket betyder utrolig meget, når man skal være spændt op en hel aften. Toppen strammer alle de løse dele ind og jeg havde pludselig min gamle figur igen. Den er ret svær at få på, fordi den strammer så meget, men er virkelig behagelig. Hvilke jeg ikke havde regnet med, da jeg baksede med at få den ned over dellen.



Det smarte er også, at den har forskellige stropper. Alt dette i en billig H&M model, skønt!!!




Mit andet lille scoop imens jeg var afsted(uden baby) var denne pakke med tre sæt øreringe i de skønneste pastelfarver. De kostede mig 10 kr.!!!



...og så passede de lyserøde oven i købet perfekt til buksedragten.





You Might Also Like

0 kommentarer

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz