Nye lækkerier

09.41

Jeg fik ryddet op i gemmerne for nogle uger siden, og har i den forbindelse, overraskende nok solgt en del gammelt tøj på trendsales. Det har givet lidt ekstra lommepenge, som jeg i forvejen havde bestemt mig for skulle gå til MIG!

Jeg har derfor forkælet mig selv med lidt nye lækre ting fra Hay, som klart er en af mine ynglingsmærker. Jeg elsker deres farver og kombination af forskellige typer designs og at virksomheden oven i købet er dansk, gør det jo kun endnu bedre!

Jeg købte de her fantastiske kasser, som er af en rigtig god kraftig kvalitet og i smukke farver. De kan købes i dameudgaven (hvilket denne er) og i en herreudgave med mere maskuline farver samt i mørkegrå. Jeg tror de skal bo i mit soon to be nye vitrineskab, som jeg forhåbentlig kan hente i aften. Kasserne kan købes her!


Den danske sommer plejer jo at betyde en del regn. Efter som det i dag står ned i stænger, så må der lidt hyggebelysning til. 


Derfor er jeg i dag endnu mere glad for at jeg købte denne lille fine stage. Jeg havde ikke set det komme, men jeg må også overgive mig og hoppe med på kobberbølgen. Synes den er smuk smuk smuk. Den kan dog også fås i sort, hvis man ikke lige er til kobberdillen. Den kan købes her!



God regnvejrsdag derude :)

You Might Also Like

4 kommentarer

  1. Åhhh, de er så fine - jeg har også lige bestilt dem! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er nem nemlig super fine! Og i god kvalitet ikke mindst!

      Slet
  2. Hihi... Dem har jeg også lige købt. Har dem egentlig allerede i "male", men det var bare som om jeg MÅTTE havde den her farvekombi også... Ups :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen de er altså også bare for lækre. Har lige købt et nyt vitrineskab igår...og mååååske skal jeg også lige have nogle flere... ;)

      Skal Sofus ikke vinde et fint spisesæt fra Holly's??? Man kan godt være heldig selv om man ikke er født endnu :)

      Slet

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz