Kunstfabrikkens forårsmarked

10.33

For et par år siden kom jeg helt tilfældig forbi kunstfabrikkens forårsmarked ved Odense Havnekulturfestival. Det var et rigtig inspirerende og godt marked med en masse forskellige designere der sælger deres unika og designs. Det kostede dyrt - men jeg har aldrig fortrudt alle de fine køb jeg gjorde den dag.

Kunstfabrikken åbnede i december en fin butik i Vestergade, Odense - hvor man i en kort periode havde mulighed for at købe alle de lækre sager. Butikken var dog kun midlertidig og lukkede igen efter jul.

NU er der så forårsmarked igen her i weekenden. Fra fredag kl. 15 til søndag kl. 17. Hvis det bare er halvt så godt som sidst, så er det et besøg værd.

...og de sælger også kage...

Her er lidt af det jeg glæder mig til at se nærmere på.


Illustrationer fra Vissevasse


Striber til Oskar fra Maison M.L.K

Lækre neonstriber fra Maison M.L.K


Fine små engle af Heidi Vandal




You Might Also Like

2 kommentarer

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz