Ny seng til mormor

22.00

Vores gæsteværelse bruges rigtig tit af mormor, som kommer på besøg fra Sjælland. Meningen er dog at værelset med tiden skal blive til Karla Mys værelse og mormor skal derfor have et nyt sted at sove. Egentlig er der ikke et behov for et værelse til Karla My endnu, men jeg var så træt af at rummet er tæt pakket med hendes ting, uden at det kunne få en ordentlig plads.

Planen var at vores gæsteseng skulle rykke op på vores repos, hvor jeg har mit lille frirum med symaskine osv. Jeg fik fint flyttet rundt på arbejdsbord og mine ting, så der kunne blive plads til sengen. Men det var alligevel ikke helt rigtigt. Efter lidt snak frem og tilbage, blev A og jeg enige om at man da sagtens kunne bygge en seng i det lille ikke-brugbart hjørne på reposen, der altid har været brugt til strygebræt og rod.


A er ret sej når det gælder lidt skøre projekter, hvor der skal regnes og bygges. Og han er god til det! På en weekend fik han lige bygget en hel ny og lækker seng til mormor (og andre gæster) og vi har nu mulighed for at have mere end en person sovende (hvis de ikke er mere end 195 cm lang).







Jeg synes resultatet er blevet rigtig fint og hyggeligt, og jeg er sikker på at børnene også synes det er rart med sådan en seng, når man med tiden har sovende kammerater på besøg. 

Vi glæder os til at mormor snart kommer og tester den.


You Might Also Like

5 kommentarer

  1. Hvor ser det bare MEGA godt ud! Han er virkelig sej ham din mand!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karen!!!! Ja, han er ret handy når det kommer til stykket ;)

      Slet
  2. Hvor er det fint... Hun er en heldig en, hende mormor :)
    Og de kommer garanteret til at elske den plads, Oskar og Karla - det er da det perfekte sted at hænge ud med ipaden også!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det bliver et rigtig lille hyggehjørne!!! :)

      Slet
  3. Hvor er det fint og vildt hyggeligt. Heldige mormor! :)

    SvarSlet

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz