Nye igangværende projekter

13.37

Jeg vil så gerne have flere timer i døgnet. Har tusindvis af gode ideer der ligger og venter på at blive prøvet af, og synes slet ikke jeg kan finde tiden til det. Vi har barnedåb for mindstebarnet på søndag og der er selvfølgelig lidt planlægning der være styr på og en præst man åbenbart skal have besøg af!

Håber at der bliver lidt mere ro på, når barnedåben er veloverstået og indtil da, vil der nok være lidt stille herinde.

Men lige lidt billeder af de småting jeg sysler med ind imellem sutteflasker og madpakker.

Jeg forsøger mig med lidt forskellige papirprojekter. Denne lille lampeskærm er en prøve, indtil jeg får noget ordentlig brugbart papir. Men også fint lige at teste skabelonen et par gange først. Den kan i øvrigt findes her.



Jeg har også en pude der ligger og venter på lidt betræk. Prøver mig frem med at lave forskellige tryk til puder på børneværelset.


You Might Also Like

0 kommentarer

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz