Utraditionelle billeder

14.27

Min kæreste er lidt god til det der med at tage billeder...og faktisk også ret god til at finde på sjove måder at tage dem på. Jeg tænkte at jeg lige ville dele et par stykker med jer.

Da vi fandt ud af at Karla My var en lille pige, var jeg ret hurtig til at frabede mig ting i lyserød. Det vi så måske ikke helt har været opmærksomme på, er at hun i stedet har fået rigtig mange ting i en anden farve i stedet for...

Billedet er fra et fotoprojekt med overskriften "Solo color".



Dette foto er fra et fotoprojekt med overskriften "Uniqe portraits of love" - og hvad viser mere kærlig end en far med sine to børn.


Hvis man skulle få lyst til at se flere billeder, kan der smugkigges her samt via instagram - @reinholdtp.

Hvis man mangler inspiration til anderledes familieportrætter, så tjek den her side ud!

God søndag derude!

You Might Also Like

6 kommentarer

  1. Hvor er de gode! Seje A :)

    Stina

    SvarSlet
  2. Wow! Kan man bestille billeder hos ham? Han er virkelig dygtig :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan man sikkert Thamara - fordi det er dig ;)

      Slet
  3. Er helt vild med hjertet (det lyserøde meget firkantede) bare i mere lilla nuancer - måske :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er også rigtig fint! Vi har det også hængende i soveværelset! Du siger bare til - jeg kan sikkert lokke A til at lave et til dig!

      Slet

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz