Helt tosset med puderne fra Hay

13.53


Jeg er helt vild med alle de lækre puder fra Hay! Synes de er super flotte og har en rigtig lækker kvalitet. Men men men - de er jo desværre lidt af en investering. Og eftersom jeg skifter farverne i stuen ud flere gange årligt, så bliver det i længden en dyr affære!

Jeg har i stedet ladet mig inspirere ret kraftigt af Hay's Pinwheel puder og har forsøgt at lave en der ligner. Det krævede dog at jeg skulle sy en lynlås i - hvilket er nemmere sagt end gjort. Men med hjælp fra en DIY hos Kirkesjov så gik det nogenlunde.







Er ret godt tilfreds med resultatet og tror jeg skal forsøge mig med lidt flere i andre farver. Jeg kan specielt godt li at den kun har kostede mig små 70 kr.





You Might Also Like

6 kommentarer

  1. Det er du sluppet ret godt afsted med. Rigtig flot lavet. På billedet skulle man tro det er en Hay Pinwheel. Du kan rolig forsøge dig med andre farver. Du og andre der har lyst til selv at lave dem kan eksempelvis få inspiration til mønstre og farver via linket.

    SvarSlet
  2. Hej Tina,

    Har du en opskrift på puderne, så ville jeg nemlig selv eksperimentere :-)

    Knus fra Kathrine (som er Kathrine Lyhnes veninde :-))

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine :) Hvor store klipper du firkanterne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jannie :) Det kommer lidt an på pudens størrelse. Jeg måler puden og hvis den er 40x40, så laver jeg firkanterne 21x21, så der også er lidt sømrum :)

      Slet

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz