Elsker Holly's

10.58

En pakke kom ind af døren igår...elsker det med pakker! Selv om jeg jo for det meste godt ved hvad der er i dem.


I denne var der super lækre sager fra Holly's, som et et børnetøjmærke jeg er helt tosset med. Både til Oskar og Karla. Elsker det gamle danske design og synes at kvaliteten er i top. Det har også en rigtig god pasform, der gør at man bruge tøjet i længere tid. Heldragter der egentlig burde være for store, passer tidligere, da designet er slankt og med lange arme og ben, der sidder godt fast i enderne og derfor ikke falder ud over hænder og fødder. 

Kvaliteten er også i top og det holder sig rigtig pænt efter mange gange i vaskemaskinen. Deres sengetøj er også rigtig lækkert og børnene blev denne gang forkælet med et sæt hver.

Jeg har i denne omgang købt deres badetøj, som jeg endnu ikke har prøvet. Det glæder jeg mig til at teste, når vejret engang bliver til det.



Holly's har også fundet vejen til Fyn, når det gælder deres lagersalg. Skønt!!! Der er lagersalg følgende steder her i april og maj:

Matrix
Olivia Hansens Gade 2
1799  København
Fredag d. 26. april 2013 kl. 10-18
Lørdag d. 27 april 2013 kl. 10-16

TreForPark
Højstrupvej 7B
5200  Odense V.
Tirsdag d. 7. maj 2013 kl. 15-19
Onsdag d. 8. maj 2013 kl. 10-19

Hvis i ikke kan vente, så smut en tur forbi deres webshop her! Der er også en del outletpriser på siden.

You Might Also Like

0 kommentarer

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz