Graviditetsdellen...

10.22


Graviditetsdellen og jeg er ikke særlig gode venner. Den sidder lige der på maven og er blød og slap... øv! Den er skyld i at jeg ikke kan komme i mine normale bukser endnu og jeg savner virkelig et par skinny jeans!!!

Men men men - jeg har nu fundet the next best thing, indtil at jeg for alvor kan vinke farvel til dellen. Disse fantastisk og billige højtaljede jeans/leggins fra Vero Moda gør altså virkelig en forskel. De strammer lige maven ind og giver mig faktisk en talje igen (og den har jeg dælme ikke hilst på længe). De er super lækre at have på og findes i et utal af farver. Så hvis andre derude render rundt og er uvenner med jeres graviditetsdelle ( eller andre deller) - så er disse et forsøg værd!

Elsker at jeg nu kan smide mine graviditetsbukser og strømpebukser væk og føle mig en smule mere normal igen!

De kan købes her, men anbefaler at finde en Vero Moda, da de har tilbud på to stk. til 350 kr.

You Might Also Like

0 kommentarer

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz