Giv mig flere timer i døgnet!

11.13


Hvor jeg altså bare ikke forstår hvor al tiden bliver af! Karla er tre måneder på lørdag - 3 måneder!!! Det jo for vildt! Selv om det efterhånden føles som om hun altid har været en del af vores lille familie.


Tiden er presset i øjeblikket og jeg har bare så mange ideer jeg gerne vil prøve af på symaskinen. Men det er som om at morgenmadstallerknerne ikke fjerner sig af sig selv og at vasketøjsbunken bare vokser og vokser, på trods af flere maskiner dagligt. Ja klokken er over 11 og jeg har stadigvæk ikke ryddet op i køkkenet, stuen eller badeværelset...og jeg vil bare så gerne så meget andet. Utroligt at det kan være så svært at nå det hele, specielt når man er på barsel med en skrupsak der sover så fint!



Ja, nu bruger jeg jo så tiden på at brokke mig... så nu må jeg hellere komme igang i stedet for!

You Might Also Like

0 kommentarer

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz