Grå søndagshygge...

17.59

Øv at vågne op til sneen der daler...nu gider jeg altså ikke det lo... vejr mere! Nå, men intet gør en i bedre humør end en god shoppetur og jeg er stor fan af søndagsåben!!!

Har haft weekendbesøg af min søde mor, som indvilligede i at lege dankort (da jeg smed mit eget væk i torsdags, doh!). Første stop var Katvig lagersalg, der bød på lækkerier til børnene. Der var virkelig meget tilbage, på trods af, at det var sidste dag. Fik ny sommerjakke til Oskar og badedragt til Karla + lidt ekstra lækkert.


Midtbyen havde åben idag, så vi trodsede vind og vejr (i forårsdress da jeg nægter at tage vinterjakken på igen) og smuttede en tur derind. Et dyrt men dejligt besøg... både lækre ting til mor, børn og hjemmet. Ikke dårligt!


Indrømmer at vi var en smule forfrosset efter turen, så lidt eftermiddagshygge med kaffe og kage måtte der til. Her ser vi lige bort fra at jeg "passer på" med hvad jeg spiser for tiden... tog kun et meeeeget lille stykke. Ummmm....



Jeg var så heldig at vinde en giveaway hos Trine på Vebsen.dk og disse fine høreværn fra mammashop dumpede ind af døren i dag - de er bare SÅ fine!


De var egentlig tiltænkt mindstebarnet, men Oskar synes de er super seje, så de skulle lige testes. "MAN KAN IKKE HØRE NOGET MOR!!!" - De virker, skal jeg hilse og sige :)



God søndag derude!!!


You Might Also Like

0 kommentarer

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz