Jeg vil så gerne sy...

21.53

Jeg synes det er så super sejt, når folk her i blogland fremtryller de mest fantastisk ting af et stykke stof og en symaskine. Jeg elsker at være kreativ, men har desværre den brist at jeg er drøn utålmodig...som i MEGET utålmodig. Tingen må helst ikke tage længere tid end at jeg kan gøre det i et hug! Barsel gør et eller andet ved det der krea-gen... jeg har faktisk ikke set meget til det, siden jeg gik på efterskole. Men nu er det tilbage og efter at have kørt rovdrift på min søde venindes symaskine, har jeg besluttet at jeg vil have min egen! Jeg har SÅ mange planer...nok ret mange urealistiske planer for hvad jeg vil lave. Men hvor der er vilje er der vej...hvis bare der er tid til det. Det er jo så det næste...

I hvertfald har jeg besluttet at i morgen skal det være! Jeg må på jagt efter en ny maskine. Og så skal jeg lave den her(mønstre her)...

og den her...

Måske skal jeg starte med den her... den ser ikke så avanceret ud.


Er godt nok spændt på om jeg kan hitte ud af det...




You Might Also Like

0 kommentarer

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz