Dukkeseng - mit første sy-projekt!

12.09

Endelig blev der tid til mit første projekt på min nye symaskine. Der er også gået 4 dage før jeg endelig havde muligheden, for at sætte mig ind i alle de fine funktioner den har. Den er noget mere avanceret end den maskine jeg hidtil har brugt og det krævede derfor lidt prøvestof, før jeg turde sætte nålen i dette fine retrostof.



Fandt denne fine lille dukkeseng i en genbrugsbutik for flere måneder siden og fik den for sølle 30 kr. Den havde lidt småskræmmer som skulle repareres og den krævede også noget nyt betræk, da det gamle var jordslået og lugtede.


Jeg fik lyst til at gøre den lidt mere lys og børnevenlig og gav den derfor en gang smuk gul maling. Jeg har så endelig i dag fået syet noget nyt betræk til siderne og synes den er blevet rigtig fin. Tror bestemt Oskar (og dukken Ruben) får glæde af den indtil Karla er stor nok til at lege med den.





Så mangler den selvfølgelig bare lige noget nyt betræk til dynen og puden... det må være næste projekt!



God solskinsdag derude!


You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Naiiii.... Hvor er den blevet FIN!!! Det kører da bare :)

    SvarSlet
  2. Taaaak Betine :) Nu er de lige sting og zigzag da tjekket ud...det er da en start ;)

    SvarSlet

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz