Pimp din pizza

10.22

Forårsforkølelsen har ramt mig og energien er lav. Jeg faldt over disse øko fuldkornspizzaer i Rema forleden dag - nøglehulsmærket og det hele. De koster 12 sølle kroner, så jeg smed dem i vognen, selv om frysepizzaer normalt hørte teenageårene til. Besluttede at mandag var dagen hvor jeg ikke gad lave mad, så de to kasser blev hevet ud af fryseren.



Jeg havde lidt rester fra noget tapas i køleskabet og pimpede pizzaerne lidt op med god pesto, kvalitetspølse, friske cherrytomater, frisk basilikum, frisk oregano, Ruccola, parmesan og lidt olivenolie.



Og voila - en super lækker frysepizza! Vil til hver en tid hellere spise sådan en her end en fra det nærmeste pizzaria. Faktisk vil jeg gå så langt som at anbefale jer at prøve det... :)


Hurra for nem mad!

You Might Also Like

0 kommentarer

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz