Amagerhylde

16.20

Endelig blev jeg færdig med at male og tapetsere den gamle amagerhylde. Den har været nogle uger under vejs, da den skulle males en del gange for at dække og jeg liiige skulle finde det rigtige tapet. Synes faktisk den er blevet helt fin, på trods af at jeg ikke har den store erfaring i det med at pifte møbler op.







Jeg lavede dette indlæg omkring amagerhyldens tidligere placering i stuen, hvor vi i stedet har fået lidt akrylkasser op. Nu har jeg endelig (igen, det tog sin tid) fået lidt ting i dem! Synes de to små "Ghosts" fra Arhøj og Gaardman er så super fine og kassen var som bygget til dem!



Men hvad skal der nu være i amagerhylden...

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Hvor har du bare et stort kreativt hjerte og nega god smag :)
    Jeg er så glad for at følge med dig og din familie her på sin blog.
    Du giver mig inspiration - heldigt for mine gæster ;)
    Vil bare sige tak Tina!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du altså bare den sødeste Thamara! Taaak!!! Du må komme ud og lære at spise cheesecake!!! Håber vi snart har en kaffedate!

      Slet

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz