Pasta med tunsauce

14.11

Pasta er nationalretten hjemme hos os. Jeg kan (næsten) lave hvilken som helst sauce - bare der er pasta, så spiser børnene det med stor velbehag.

Denne her pastaret er til dage hvor madlavningen kun må tage 20 min. fra jeg åbner køleskabet, til maden står på bordet. Og den tager virkelig ikke længere tid at bikse sammen. Det er en genial ret til gymnastikdagen, hvor ungerne har spurtet rundt i salen i en time og kommer hjem trætte og sultne og en smule overstimuleret.

Første gang jeg prøvede den, syntes jeg at ingredienserne sammen var lidt spøjse, men det virker altså. Et rigtig godt alternativ til de normale pastaretter som jeg altid tyer til på pressede dage.

Opskriften finder du her hos dygtige Ann-Christine!



You Might Also Like

0 kommentarer

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz