Fredagsbøf med det hele

21.24

Der er intet som en kæmpe stor lækker rød bøf. Bom - i said it. Jeg er vild med kød - specielt en stor lækker steak perfekt stegt og med gode fritter til.

I weekenden havde jeg besøg af min søde mor- Hun skulle forkæles med noget godt ko og lækkert tilbehør.  Jeg serverede en god T-bonesteak fra slagteren, sprøde ovnfritter, hvidløgssmør og chilimayo og en rigtig lækker salat som klart kan anbefales. Og rødvin selvfølgelig... ikke at forglemme.

T-bonesteaken pensler jeg med smeltet smør og give dem en rub bestående af salt, peber, paprika og løgpulver. Et lille lækkert trick jeg har fra en af A's kammerater. Det giver en lækker sprød skorpe og en fantastisk smag.



Rucolasalat
Modne blommer
God fetaost
Mandler
Frisk timian

Dressingen bestod af 3 spsk. olivenolie,  1 spsk. æbleeddike1 spsk. flydende honning, 1 tsk. Dijon sennep og salt og peber.

You Might Also Like

0 kommentarer

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz