Rice lagersalg

12.38

Har været tarvelig mor her til formiddag. Hev stakkels Karla op af barnevognen og proppede hende i en bæresele - mor skulle shoppe! Eller det troede jeg at jeg skulle...

Rice holder lagersalg i dag og i morgen, og vi kørte derud allerede ved 10-tiden (big mistake). Der var rigtig mange fine lækre og farverige sager og man kan umulig blive andet end i forårshumør af deres produkter. Der var desværre en milliard million mennesker og en kilometer kø for at komme til kassen, så vi gav op. Synes alligevel ikke jeg vil byde Karla at skulle stå i kø så længe... Men hvis man har mulighed for at komme afsted uden baby, og man har en god portion tålmodighed, så er det bestemt et forsøg værd!






Fredag kl. 9.00 - 18.00
Lørdag kl. 9.00 - 18.00
Adresse: Havnegade 100

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Noooo, du skulle have allieret dig med mig, så kunne vi dele babyer :)

    SvarSlet
  2. JA! Jeg skulle da lige ha sagt noget... men fandt først ud af det igår aftes. Du kan nå det endnu, der er også åben i morgen :)

    SvarSlet

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz