Kvalitetstid!

19.51

Vi nyder vores lille ferie på Sjælland og i dag har jeg haft kvalitetstid alene sammen med Oskar. Efter en meget laaaaaang graviditet med en del gener og snart to mdr. med en lille baby, var det helt fantastisk at få nogle timer alene sammen med ham.

Efter en hyggelig morgenmad, efterlod vi Karla til moster og tog ud i min gamle børnehave, hvor min mor arbejder til dagligt. Mormor var på arbejde og vi havde fået lov til at komme ud og prøve at være børnehavebarn.  Det er altid enorm nostalgisk for mig at træde ind i bygningen og jeg er straks 22(!!!) år tilbage i tiden! Stedet ligner faktisk sig selv og selv om stuerne nu har fået nye navne og pædagogerne er skiftet ud (undtagen 3!), emmer stedet stadigvæk af hektisk aktivitet og skønne unger. Jeg synes det var rigtig sjovt at få lov at tage min søn med til et sted, som har betydet rigtig meget for mig igennem min barndom og han nød at lege med de "store" børn og med nyt og anderledes legetøj end han er vant til.


Efter et par timer pakkede vi sammen og smuttede ned til de to andre Older, som vi er så heldige at have. De bor lige rundt om hjørnet og har altid is i kælderen - bonus!




Da vi igen var hjemme, var moster og Karla på tur, så vi(yes, også moren) tog os en dejlig lang lur - igen bonus!!!

Skønt med kvalitetstid!!!!



(og nyt garn også!!!)

You Might Also Like

0 kommentarer

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz