Kom jul, kom sne, kom gaver!!!

15.15


For sørensen hvor er det latterlig koldt!!! Sneen ligger i dynger her i byen og den daler forsat ned fra himlen - øv! Jeg kørte oven i købet fast med barnevognen i dag og måtte til sidst give op og gå en anden vej!


Nå, men når foråret ikke vil komme, så må man jo lave sit eget indendørs!

...Og nu det er helt juleagtig vejr, så betyder det også gaver til mor her...i morgen... til Anne Black's 2. sort. salg. Måske kan man ikke kalde det gaver når man selv betaler...men glæder mig, det gør jeg nu alligevel :)

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Jeg læste lige om lagersalget på en anden blog og blev SÅ glad da jeg så det ikke var så langt fra, hvor jeg bor! Wuhu - lagersalg nu kommer jeg!

    SvarSlet
  2. Er lige kommet hjem med gode fund!!! Det er bare sååå fine ting! :)

    SvarSlet

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz