At komme hjem...

17.57

A arbejder her før påske og derfor er Oskar, Karla og jeg smuttet en tur hjem til Korsør, hvor jeg oprindelig er fra. Det er sjovt at man stadigvæk siger "hjem", selv om det efterhånden er 10 år siden jeg har boet der fast. Men vi er hjemme hos mormor, hvor moster også er flyttet ind de næste par dage, og det er så hyggeligt! Jeg sætter bestemt også pris på de ekstra arme, med to små rollinger 24/7.


Oskar er dog underholdt, bare han får en ipad i hånden. 



Jeg bliver så glad af at gå tur "hjemme" i Korsør og elsker de små hyggelig gader. Mormor vil gerne med, men KUN hvis hun må gå med barnevognen. Det er helt rart at få hænderne fri. Har været på genbrugsjagt i flere genbrugsbutikker i byen - skønt med nye butikker at gennemrode!



Korsør betyder også besøg hos HELE familien, som er ret stor! I dag har vi været hos olderne i sommerhuset. De er netop kommet hjem fra flere måneder i Thailand ( så sej vil jeg også være når jeg bliver oldemor) og skulle derfor hilse på Karla for første gang.


You Might Also Like

0 kommentarer

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz