Hov...forår, hvor blev du af?!

00.00


At vågne op til sne plejer egentlig at være hyggeligt nok i min verden, men lige i dag, hvor Karla og jeg havde planer inde i midtbyen, synes jeg det var en smule træls! Besluttede dog alligevel at lade bilen stå og lavede mig en stor cafelatte (hvilke er obligatorisk at drikke når man er på barsel), til at holde mig selskab på turen. 
Jeg synes at en varm kaffe kan gøre underværker på en kold dag (og en forårsdag for den sags skyld) og er derfor uendelig glad for min fine kopholder, der lå under juletræet i år. Den gør lige gåturerne lidt hyggeligere. Denne er universal og kan bruges til næsten alle vogne og kan klart anbefales. 


På trods af vejret, kunne vi sagtens nyde hyggelige Odense og turen bragte os forbi markedet på torvet, som jeg helt havde glemt fandtes onsdag formiddag...
Så lidt lækkert måtte vi have med os hjem :)


You Might Also Like

3 kommentarer

  1. Så fin en side Tina :)
    Hvor kan man skaffe sig den smarte kopholder henne?

    SvarSlet
  2. Taaak Thamara!!! Der ligger et link under billedet - tryk på ordet "Denne", så burde der dukke en hjemmeside op :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor nemt må det næsten være ;)
      Glæder mig til, at følge med i dine projekter og dejlige billeder.

      Slet

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz