Hyldeblomstsaft - i did it!

22.22

Det der TV2 Fri er faktisk lidt røvsygt at kigge på. Men jeg kommer alligevel til at sidde og glo på det, da jeg ikke får slukket fjernsynet efter Go morgen Danmark er slut med sending nr. 2 (ja, jeg ser det også første gang). Men men men, lidt klogere kan man da blive af at kigge på Lene Beier og hendes høje hår.

Resultatet - Hyldeblomstsaft... egen avl (anede faktisk ikke at vi havde dem i haven), dog ikke egen opskrift, som jeg huggede fra TV2 Fri's hjemmeside. Den kan findes her!

Jeg prøvede dog at være sådan lidt overskuds-mor-jeg-ved-lige-hvordan-man-gør-og-hende-Lene-skal-ikke-komme-og-lære-mig-noget agtig og lavede lidt om på opskriften. Puttede kun halvt så meget sukker i. Det skulle jeg nok ikke ha gjort...den blev lidt syrlig. Men pyt - det kan vi li! Specielt med lidt gin og danskvand.

Nu kan sommeren bare komme an!



You Might Also Like

1 kommentarer

  1. Hej Tina. Skøn blog du har dig. Du har været med til at inspirere mig til selv at lave en blog. Jeg har tilføjet dig til min blogliste :-) Kig forbi min blog, hvis du har lyst :-) http://by-dalhoff.blogspot.dk/
    Det er snart år og dag siden vi har mødtes, men vi kender jo hinanden via augustgruppen (Anna og Oskar) God sommer! :-)

    SvarSlet

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz