Lækker sund milkshake

10.44

Jeg kæmper stadigvæk med de sidste babykilo! En graviditet på sofaen og med pænt mange kager sætter sine spor! Jeg tager det dog ret stille og roligt og har forsøgt at omlægge min livsstil i stedet for at gå på en skrap kur.

Til tider skal der være plads til en sød dessert, men det gør jo ingenting at desserten er lidt sund samtidig. Jeg vil derfor lige dele denne lækre cremet bananmilkshake med jer, som jeg er blevet stor fan af (og som A faktisk også synes godt om).

1 frossen banan skåret i skiver(gerne en god moden en)
1/2 dl skyr
1/2 vaniljestang eller lidt vaniljeessens efter smag
1 dl skummet mælk
Lidt stevia til at søde den, igen efter eget behov

80 % chokolade til toppen (+ evt. et (eller to) stykker til at spise til ;) )

Jeg tænker at man også kan skifte bananen ud med andre frosne frugter eller bær, som man nu synes. Det er i hvert fald et forsøg værd :)

Den kan varmt anbefales på en lummer sommeraften.




You Might Also Like

2 kommentarer

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz