Småprojekter

21.28

Karla My sover ikke særlig meget om dagen, kun 40 min af gangen, så det er svært at nå særlig meget fornuftigt, uden at jeg har hende med mig. Hun synes heller ikke altid det er lige sjovt at mor ikke gider lege. Jeg får dog alligevel snydt mig til lidt krea-tid - gerne når jeg burde gøre rent, smørre madpakker eller vaske tøj...

Fik i dag lavet denne flagranke til terrassen. Terrassen har længde trængt til en ordentlig omgang, så nu skulle det være. Jeg er dog ikke helt færdig, så venter lige med at vise resten af herlighederne.



I søndags var vi til barnedåb hos Lille søde C. Jeg havde fået æren af at stå fadder til den lille (store) gut. Selv om han har en dejlig stor størrelse og nu også et rigtigt navn, vil han stadigvæk være Lille C hjemme hos os.



Denne her lille sag fik lidt maling og lidt perler og pynter nu fint i stuen.


You Might Also Like

1 kommentarer

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz