30 års fødselsdag med lækker lækker mad

12.50

Min søde mand blev 30 i går - og sikke en fest! Vi havde huset fyldt med skønne og sultne gæster og det var bare så hyggeligt.

Vi havde bestilt indisk mad fra Goa på Vestre Stationsvej i Odense C og det var fantastisk lækkert! Det kan virkelig anbefales. Vi fik fem seks forskellige rette med en masse lækkert tilbehør til.

Salaten havde jeg lavet selv og den bestod meget enkelt af blandet grøn salat, sød mango, rødløg i fine skiver, mandler og en dressing lavet med olivenolie og en sød chutney.

Jeg havde bagt små naanbrød med massere af smør og lavet virkelig mange doughnuts med både gulerod og birkes (opskrifter kommer senere).


Derudover lavede jeg denne pavlova, men skiftede den mørke chokoladen ud med lækre økologiske Rittersport,  som jeg har fået sponsoreret, med henholdsvis mandler, hasselnødder og macadamianødder. Det gav kagen lidt ekstra bid at bruge chokolade med nødder, og jeg kan virkelig anbefale at prøve!

Alt i alt en skøn skøn lørdag med en masse mennesker vi holder så meget af.





You Might Also Like

0 kommentarer

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz