Rosa - det er lige mig

22.54


Jeg havde faktisk ikke set det komme... Overhovedet ikke! Lyserød ( eller rosa, som jeg synes lyder bedre) har simpelthen listet sig ind på mig og fylder efterhånden en del i vores hjem og i mine små indretningsdrømme ( som for det meste forbliver drømme). Den har også sneget sig ind på mit valg af tøj til Karla My - og DET havde jeg dælme ikke set komme! Jeg frabad mig alt hvad der var lyserødt da hun var helt lille, og nu er jeg helt tosset med det! Stakkels A, der skal leve med mine konstante ændringer i hjemmet og mine meget specifikke krav til HVILKEN lyserød det så skal være, for lyserød er jo heller ikke bare lyserød. Christ! Stop dig selv Tina!

Nå - men nu er det altså sådan, at jeg faktisk synes at den rosa nuance går super godt med kobber, som jeg stadigvæk også er meget glad for i hjemmet. Gad vide hvor længe det varer...

Soveværelset står for tur - og lur mig om der ikke dukker til rosa nuancer op der også! 





You Might Also Like

0 kommentarer

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz