IKEA særkollektion

13.21

Efter en lille lang pause fra bloggen, er jeg tilbage igen - med opstart af vuggestue, afslutning af en lang dejlig barsel og nye rutiner der skulle findes, har overskuddet simpelthen ikke været der.

Så her er jeg - klar på et nyt liv med fuldtidsjob og mor til to. Pyh, man skal godt nok lige vænne sig til det. Jeg måtte desværre allerede melde mig syg efter to uger, da influenzaen har slået mig ud og har nu befundet mig på sofaen i snart tre dage. A løber stærkere imens han balancere mellem at hente og bringe børn, handle, lave mad og passe mig. Stakkels mand. Er dog ved at være oven på igen - hvilke er ekstra vigtigt, da jeg har en date med IKEA i morgen aften.

IKEA har sammen med kunstkollektivet artrebels lavet en ny særkollektion som kommer i alle danske butikker i morgen. Jeg er helt tosset med de skønne farver og former og glæder mig til at se det hele i real life.

Kollektionen hedder "BRÅKIG" og består af 30 forskellige produkter til forskellige rum i hjemmet. Der er alt lige fra tapet til kaffekopper og man har endda givet nyt liv til allerede eksisterende og klassiske IKEA designs. Kollektionen fås kun i en begrænset periode og alt til rigtig gode IKEA-priser.


















Billeder lånt af ikea.dk

You Might Also Like

0 kommentarer

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz