Forår - kom snart!

08.15

Åhhhh hvor jeg glæder mig til forår!!!

Jeg glæder mig til flere lyse timer, små blomster i vejkanten og sko i stedet for støvler.

Det er så småt ved at blive lysere, hvilke er SKØNT! Når jeg cykler af sted om morgen, behøver jeg ikke længere have lys på og mine tykke vinterluffer er skiftet ud med skindhandsker. Det går den rette vej! Den lysere tid gør mig altså i bedre humør og jeg synes man ser flere smil på sin vej. Måske er det mest fordi vi ikke længere gemmer hovedet i halstørklædet og går med næsen i jorden, for ikke at få sne og slud i øjnene. Jeg har også lyst til at klæde mig lysere – hvilke er en ret big deal, da jeg for det meste går i sort. Eller jeg synes ikke jeg er så sort endda – men det mener A nu at jeg er. Det der forårskuller er også lidt farligt…for pengepungen. Jeg har i hvert fald mere lyst til at bruge penge…på mig selv. Av! Godt man er startet job igen, så der ikke er den store tid til at shoppe. Men drømme kan man jo altid. Her er lidt af det jeg synes min forårsgarderobe skal indeholde.

You Might Also Like

0 kommentarer

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz