Vi tager forskud på julehyggen

22.14

Jeg glæder mig til jul! Jeg er en af dem! En af dem der synes det er helt fint med juleknas i butikkerne i oktober og juleudsmykning i vinduerne før støvlerne er fundet frem fra skabet.

Jul er endnu bedre når man er på barsel. Og det er jeg... lidt endnu. A overtager den 13. december og så står den gudskelov på ferie indtil januar, før det er tilbage til den virkelige verden igen.

December skal nydes - i den grad! Derfor starter vi i november, så er vi sikre på at få det hele med.

Her til aften har jeg lavet lidt lækre fyldte dadler med lækre produkter fra Urtekram. De er et godt alternativ til den fede konfekt - de er faktisk næsten sunde, hvis man ikke lige kigger på kalorierne. Og det gør vi jo ikke...det er jo næsten jul. Og så er der ingen pre-julehygge uden pebernødder, chaithe og appelsiner.

Mums!

 

 




You Might Also Like

0 kommentarer

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz