Nye gamle hynder til spisebordsstole

14.24

Jeg har længe gerne vil have nye hynder til vores Eames spisebordsstole. Vi har altid haft en billig grå sag fra Ikea, som egentlig har fungeret fint, men den kunne efterhånden godt trænge til en udskiftning.  Da A så fik den meget fine "About A Chair" stol fra Hay i fødselsdagsgave, så var det tid til at gøre noget ved det.

Jeg har ledt og ledt efter puder jeg kunne lide (og kunne betale for) - men har aldrig rigtig fundet den rigtige farve. Jeg synes også at priserne for hynder, man jo næsten ikke ser, er enormt dyre.

Jeg besluttede derfor selv at give det et forsøg og lavede bare et nyt betræk til de gamle grå hynder. Jeg fandt noget møbelstof som passede perfekt til den farveide jeg havde (og som er såååå begrænsende, når ideen sidder fast) og er blevet ganske tilfreds med resultatet, som har kostet mig omkring 70 kr. for fire hynder.





You Might Also Like

0 kommentarer

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz