Smukheds grene

10.56

Da jeg var barn havde min mor en besættelse af troldegrene. De der snoede grene, som hængte i alle julehjem da jeg var barn. Jeg forbandede dem lagt væk i mange år - men nu, nu er jeg blevet gammel, gammel nok eller bare gammel.

Jeg synes altså det er drøn hyggeligt med grene fyldt med smukt julepynt. Jeg har været i haven og låne lidt og så har de fået en gang lysegrå spraymaling, hvilke klæder dem fortræffeligt.



Jeg har selv haft gang i lidt hjemmelavet julepynt, hvilke er rigtig nemt at lave. Lidt lufttørrende hvidt ler, kageforme og lidt bogstavsudstikkere og så er der fine hjerter eller stjerne i ler med personlig tekst. Jeg har brugt dem til vores glas med konfekt, sat dem på indpakkede julegaver og nu på vores fine lille havegren.

 


I weekenden var A og jeg i København og besøgte i den forbindelse loftsbazarens julemarked, hvor 40 dygtige kunstnere solgte deres smukke sager. Jeg købte blandt andet disse smukke geometriske diamanter af Kristina Dam samt det flotte lyserøde splash ophæng fra byblogblog.




På grenen gemmer der sig også lidt keramik fra Kähler og stjerner fra Rie Larsen.

You Might Also Like

0 kommentarer

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz