Nye syprojekter

11.52

Der har endelig været lidt gang  symaskinen igen - efter en alt for lang pause.

Jeg har længe haft lyst til at rydde op på bagtrappen, hvor vi opbevarer køkkenmaskiner samt grøntsager der kan opbevares uden for køleskabet. I sidste uge fik jeg endelig givet det en omgang og fik en smidt en masse rod ud, der har tendens til at samle sig der.

Jeg har i samme ombæring lavet et par poser, hvor vi kan opbevare kartofler og løg mørkt og tørt. Poserne har fået et par store knaphuller hver og kan derfor fint hænge på en knage under hylderne og derfor ikke længere optager opbevaringsplads.


At børn med alderen får mere og mere legetøj, kommer nok ikke som en overraskelse for de fleste. Oskar har simpelthen så meget, at det er svært at få ordentlig plads til det på værelset. Lisbeth har lavet en superfin DIY til en opbevaringspose, som jeg måtte forsøge mig med. Se den her! Jeg er ganske godt tilfreds med resultatet, som indeholder alt det LEGO duplo som huset indeholder.




Jeg har også forsøgt mig med lidt tøj til Karla My. Et par bukser er det blevet til - og det går faktisk fint. Øvelse gør mester. Har flere projekter liggende, som afventer.


You Might Also Like

4 kommentarer

  1. Vi vil ha' DIY på bukserne 😀👍😜

    -Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det røde bukser er et mønster fra Stof og stil og de resterende leggins er et hjemmelavet mønster, tegnet på baggrund af et par leggins vi er glade for. Prøv dig frem - det er faktisk ikke så svært. Jeg er bestemt ny i faget og jeg synes de blev fine :)

      Slet
  2. Du er altså sej til det der Tina. Jeg er hel vild med posen :)

    Vi ses i aften :D

    SvarSlet

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz